سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امید جوان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  امید صالحی نیا[30]
 

غمی هزاران ساله در سینه ام خفته ست اندیشه ها در هجوم تاریکی فرو رفته ست

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 155954
کل یادداشتها ها : 268

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 89/10/13 ساعت 11:26 ص توسط امید صالحی نیا


یارانه دارو حذف نمی‌شود‌‌

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به تأثیرات اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در ارائه خدمات بیمارستانی، گفت: حذف یارانه داروها در این قانون لحاظ نشده لذا عرضه دارو با همان روال قبلی خواهد بود.


حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو در خصوص نحوه حذف یارانه داروها در غالب اجرای قانون هدفمندشدن یارانه‌ها، گفت: در روند تصویب قانون هدفمندشدن یارانه‌ها، نمایندگان مجلس حذف یارانه‌ داروها را از قانون حذف کردند لذا در طول اجرای این قانون نه تنها یارنه داروها حذف نمی‌شود، بلکه فروش داروها با یارانه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: قرار است‌ دولت ‌بر اساس قانون 20 درصد از درآمد حاصل از هدفمند‌شدن یارانه‌ها را بنا بر نیاز، بین وزارتخانه‌ها تقسیم کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: از 20 درصدی که متعلق به دولت، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های تابعه است، باید سهم قابل توجهی به وزارت بهداشت، آموزش و پرورش و وزارت دفاع اختصاص یابد.

* هدفمندشدن یارانه‌ها در ارائه خدمات بیمارستانی تاثیرگذار است

شهریاری اضافه کرد: با هدفمند‌شدن یارانه‌ها حداقل 2 هزار میلیارد تومان بار اضافی بر دوش حوزه بهداشت و درمان کشور اضافه خواهد شد که دولت باید این میزان را از آن 20 درصد جبران کند.

وی خاطرنشان کرد: هدفمندشدن یارانه‌ها در ارائه خدمات بیمارستانی هم تاثیرگذار است چرا‌که بیمارستان‌ها نیز هزینه‌های برق، گاز، مواد غذایی، دستمزد پرسنل و ... را پرداخت می‌کنند، اگر در این روند پیش‌بینی‌ها دقیق نباشد، در حوزه سلامت مشکل‌ ایجاد خواهد شد.







  پیام رسان 

+ همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد

+ هر چیزی را پایانی است. و زمستان را، حتی اگر تمام شب هایش یلدا باشد!!!

+ مرا ترس از شب غمگین تنهائیست... که در آن... سوسوی صدها ستاره میدرخشد در کنار ماه ولی حتی یکی از این همه کوکب... برای بخت غمگین دل من نیست!!

+ بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود , ما راهمان جداست این ابرها تامی توانند ببارند ما چترمان خداست.

+ تا حالا دل کسی رو شکستی ؟ خودمو می بینم خودمو می شنفم تا هستم جهان ارثیه بابامه. سلاماش و همه عشقاش و همه ی درداش، تنهائیاش وقتی هم نبودم مال شما. اگه دوست داری با من ببین، یا بذار باهات ببینم با من بگو یا بذار باهات بگم سلامامونو، عشقامونو، دردامونو، تنهائیامونو ها؟

+ ایا واقعا سال 2012 اخر دنیاست؟

+ این ماشین احمدی نژاد که برای مزایده گذاشته



+ شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق. .رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

+ باور به نور و روشنایی است ، که شام تیره ،از دل شب یلدا جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد یلدایتان مبارک




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ