سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امید جوان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  امید صالحی نیا[30]
 

غمی هزاران ساله در سینه ام خفته ست اندیشه ها در هجوم تاریکی فرو رفته ست

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 155951
کل یادداشتها ها : 268

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 89/10/13 ساعت 11:30 ص توسط امید صالحی نیا


غیبت بزرگان، خستگی و غرور

 نویسنده آس اسپانیا در گزارشی از دیدار بارسلونا و لوانته از هفته هفدهم، غیبت بزرگان، خستگی و غرور را از علل اصلی افت بارسلونا دانست.


 مانوئل استبان علل افت بارسلونا را اینگونه توصیف می‌کند: مسلم است که بارسا پس از پیروزی برابر حریف خود آن هم پس از تعطیلات زمستانی کار بزرگی انجام داده و از دیگاه حرفه‌ای کسب 3 امتیاز خانگی پس از تعطیلات هرگز شایسته نقد منفی یا سیاه‌نمایی نیست اما هواداران بارسلونا در نیوکمپ نیز تصدق می‌کنند که بارسلونا مثل همیشه بازی نمی‌کرد و اشتباهات فردی از بازیکنانی چون چاوی، اینیستا، کرکیچ و داوید ویا کم‌کم برای تماشاگران متعصب این تیم آزاردهنده شده بود.
غیبت بزرگانی چون مسی و پویول بدون تردید در این فرایند تاثیرگذار بود و خستگی ناشی از تمرینات فشرده پس از تعطیلات زمستانی به وضوح قابل ردیابی بود.
در ادامه این گزارش آمده است: لوانته در آخرین روزهای سال 2010 مقابل رئال مادرید تن به شکست 8 بر صفر داده بود و مصاحبه گواردیولا مبتنی بر این مسئله که شاید نتوانیم این تیم را 8 بر صفر شکست دهیم، کاملا نشان از غرور نفوذ کرده در کادر فنی و بازیکنان بارسلونا داشت.
بارسلونا با سیستم 4-3-3 وارد میدان شد اما تاکتیک‌های همیشگی گواردیولا هرگز اجرا نشدند و خبری از تیکی‌تاکا حتی برای چند دقیقه نبود.
بارسلونا با پیروزی دو بر یک برابر لوانته صدرنشینی خود را تمدید کرد.







  پیام رسان 

+ همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد

+ هر چیزی را پایانی است. و زمستان را، حتی اگر تمام شب هایش یلدا باشد!!!

+ مرا ترس از شب غمگین تنهائیست... که در آن... سوسوی صدها ستاره میدرخشد در کنار ماه ولی حتی یکی از این همه کوکب... برای بخت غمگین دل من نیست!!

+ بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود , ما راهمان جداست این ابرها تامی توانند ببارند ما چترمان خداست.

+ تا حالا دل کسی رو شکستی ؟ خودمو می بینم خودمو می شنفم تا هستم جهان ارثیه بابامه. سلاماش و همه عشقاش و همه ی درداش، تنهائیاش وقتی هم نبودم مال شما. اگه دوست داری با من ببین، یا بذار باهات ببینم با من بگو یا بذار باهات بگم سلامامونو، عشقامونو، دردامونو، تنهائیامونو ها؟

+ ایا واقعا سال 2012 اخر دنیاست؟

+ این ماشین احمدی نژاد که برای مزایده گذاشته



+ شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق. .رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

+ باور به نور و روشنایی است ، که شام تیره ،از دل شب یلدا جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد یلدایتان مبارک




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ