سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امید جوان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  امید صالحی نیا[30]
 

غمی هزاران ساله در سینه ام خفته ست اندیشه ها در هجوم تاریکی فرو رفته ست

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 155952
کل یادداشتها ها : 268

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 89/10/15 ساعت 6:0 ع توسط امید صالحی نیا


 
واکنش فرانسه به تور هسته‌ای ایران

 اقدام ایران در دعوت از برخی کشورها به غیر از آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس برای بازدید از سایت‌های هسته‌ای، واکنش پاریس را به دنبال داشت.


، به دنبال دعوت ایران از برخی کشورهای جهان برای بازدید از تأسیسات هسته‌ای این کشور، "کریستین فاژ " سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه روز گذشته در واکنش به عدم دعوت پاریس از سوی ایران برای این بازدید در ادعایی اعلام کرد: «فرانسه از ایران می‌خواهد که همکاری خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را تقویت کند و به پرسش‌های مطرح شده از سوی این نهاد در گزارش‌های خود پاسخ دهد.»

ادعای فرانسه در حالی صورت می‌گیرد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش اخیر خود اعلام کرد که بر اساس نتایج آزمایش نمونه‌های محیطی بدست در تأسیسات غنی‌سازی آزمایشی سوخت و سایر فعالیت‌های راستی‌آزمایی، تاسیسات هسته ای ایران همانگونه که توسط این کشور در پرسشنامه اطلاعات طراحی اعلام شده بود، فعالیت کرده‌اند و بر نبود انحراف در فعالیتهای هسته‌ای تهران تاکید کرد.

این سخنگو در ادامه درباره دعوت مقامات ایرانی از کارشناسان بین‌المللی برای شرکت در تور هسته‌ای ایران گفت: «ما از این دعوت مطلع شده‌ایم اما برای بازدید دعوت نشده‌ایم.»

وی مدعی شد: «فرانسه معتقد است که بازدید و بازرسی تأسیسات هسته‌ای ایران وظیفه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و از این کشور می‌خواهیم بمنظور رفع نگرانی‌های جامعه بین‌الملل درباره فرجام برنامه هسته‌ای خود، همکاری‌هایش را با آژانس تقویت کند.»

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در پایان گفت: «آنچه ما و شرکایمان در گروه 1+5 بر ان تأکید داریم این است که آژانس بتواند آزادانه در ایران فعالیت کند و بازرسان آن بتوانند وظیفه و کار خود را بدون هرگونه مانع انجام دهند.»

ایران تاکنون تحت چندین دوره تحریم شورای امنیت سازمان ملل قرار داشته است اما این تحریم‌ها نتوانسته نگرش و رویکرد تهران در خصوص برنامه هسته‌ای‌اش را تغییر دهد و این کشور را از تلاش‌ها برای دستیابی به انرژی صلح‌امیز هسته‌ای بازدارد.

غرب مدعی آن است که جمهوری اسلامی ایران مخفیانه در تلاش برای تجهیز به سلاح اتمی است و این در حالی است که مقامات کشورمان بارها اعلام کرده‌اند، ماهیت برنامه هسته‌ای ایران کاملا غیرنظامی بوده و قصد تهران از پیگیری برنامه هسته‌ای خود صرفا استفاده‌های غیرنظامی و صلح آمیز است.

همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز بارها در گزارش‌های خود بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران و تطابق کامل آن با توافقات بین‌المللی تأکید کرده است.
این در حالی است که ایالات متحده آمریکا به تنهایی بیش از 9 هزار سلاح‌ اتمی در اختیار دارد و تنها کشوری است که از این سلاح علیه بشریت استفاده کرده است.







  پیام رسان 

+ همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد

+ هر چیزی را پایانی است. و زمستان را، حتی اگر تمام شب هایش یلدا باشد!!!

+ مرا ترس از شب غمگین تنهائیست... که در آن... سوسوی صدها ستاره میدرخشد در کنار ماه ولی حتی یکی از این همه کوکب... برای بخت غمگین دل من نیست!!

+ بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود , ما راهمان جداست این ابرها تامی توانند ببارند ما چترمان خداست.

+ تا حالا دل کسی رو شکستی ؟ خودمو می بینم خودمو می شنفم تا هستم جهان ارثیه بابامه. سلاماش و همه عشقاش و همه ی درداش، تنهائیاش وقتی هم نبودم مال شما. اگه دوست داری با من ببین، یا بذار باهات ببینم با من بگو یا بذار باهات بگم سلامامونو، عشقامونو، دردامونو، تنهائیامونو ها؟

+ ایا واقعا سال 2012 اخر دنیاست؟

+ این ماشین احمدی نژاد که برای مزایده گذاشته



+ شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق. .رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

+ باور به نور و روشنایی است ، که شام تیره ،از دل شب یلدا جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد یلدایتان مبارک




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ