سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امید جوان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  امید صالحی نیا[30]
 

غمی هزاران ساله در سینه ام خفته ست اندیشه ها در هجوم تاریکی فرو رفته ست

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 155749
کل یادداشتها ها : 268

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 89/10/17 ساعت 12:19 ع توسط امید صالحی نیا


SuperJet-100


"میخاییل پاگاسیان" مدیر عامل کمپانی "سوخوی" در جریان نمایشگاه هوافضای 2007 مالزی به خبرنگاران اطلاع داد که جدول ساخت هواپیماها مسافربری سوخوی 2007 تا سال 2011 تنظیم شده است.

پاگاسیان گفت: با قراردادهای حتمی که با کمپانی های روسی منعقد نمودیم تولیدات کارخانه طی سال های 2008-2009 به طور کامل و تقریبا به اندازه 50% از سال 2010 و تا اندازه ای برای سال 2011 تنظیم شده است.

در پاسخ به این سئوال که چه کسی اولین سفارش دهنده آسیایی هواپیمای جدید روسی است، پاگاسیان گفت: ما با کمپانی های اندونزیایی، ویتنامی و همچنین کمپانی هایی از هند، چین و مالزیایی همکاری نزدیکی داریم.

به گفته وی مسئله اصلی که در حین صادرات هواپیماهای سوخوی سوپرجت-100 به کشورهای آسیای جنوب شرقی باید آن را حل نمود، تشکیل مکانیزم های مالی فروش است. وی تاکید کرد: این مسئله زمانی اهمیت به خود می گیرد که صحبت فروش هواپیماهای غیر نظامی به میان می آید چرا که 75% از هواپیماهای غیر نظامی یا به صورت لیزینگ و یا با استفاده از روش های پیچیده مالی به فروش می رسن







  پیام رسان 

+ همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد

+ هر چیزی را پایانی است. و زمستان را، حتی اگر تمام شب هایش یلدا باشد!!!

+ مرا ترس از شب غمگین تنهائیست... که در آن... سوسوی صدها ستاره میدرخشد در کنار ماه ولی حتی یکی از این همه کوکب... برای بخت غمگین دل من نیست!!

+ بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود , ما راهمان جداست این ابرها تامی توانند ببارند ما چترمان خداست.

+ تا حالا دل کسی رو شکستی ؟ خودمو می بینم خودمو می شنفم تا هستم جهان ارثیه بابامه. سلاماش و همه عشقاش و همه ی درداش، تنهائیاش وقتی هم نبودم مال شما. اگه دوست داری با من ببین، یا بذار باهات ببینم با من بگو یا بذار باهات بگم سلامامونو، عشقامونو، دردامونو، تنهائیامونو ها؟

+ ایا واقعا سال 2012 اخر دنیاست؟

+ این ماشین احمدی نژاد که برای مزایده گذاشته



+ شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق. .رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

+ باور به نور و روشنایی است ، که شام تیره ،از دل شب یلدا جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد یلدایتان مبارک




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ