سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امید جوان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  امید صالحی نیا[30]
 

غمی هزاران ساله در سینه ام خفته ست اندیشه ها در هجوم تاریکی فرو رفته ست

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 155756
کل یادداشتها ها : 268

   موسیقی

نوشته شده در تاریخ 89/10/30 ساعت 7:15 ع توسط امید صالحی نیا


شهره آغداشلو که پیش از این در فیلم های ضد ایرانی ازجمله سنگسار ثریا میم و سریال ?? ایفای نقش کرده است، اینبار مستند ایرانیوم را که توسط صندوق کلاریون برای اثبات تهدید هسته ای ایران ساخت شده است، روایت می کند.

موسسه کلاریون که پیش از این مستند جهاد سوم، و اُبسشن (جنگ اسلام رادیکال با غرب) را ساخته بود، مستند جدید خود به نام "ایرانیوم" که نام آن از ایران + اورانیوم گرفته شده است، را با استفاده از شهره آغداشلو روایت می کند.

شهره آغداشلو ،راوی مستند ایرانیوم، در پی اجرای پروژه “ایران هراسی و اسلام هراسی”، پیش از این در فیلم های سنگسار ثریا میم ، سریال ?? ، خانه صدام و خانه ای از شن و مه ایفای نقش کرد. وی در مصاحبه ی اخیرش با شبکه بی بی سی، فیلم ثریا میم را الگویی برای جریان فشار جهانی بر سر پرونده سکینه آشتیانی توصیف کرد.

وی که قبل از بازیگری در آمریکا، می خواست خبرنگار و فعال حقوق زنان شود، پس از بازی در فیلم سنگسار ثریا میم، مواضع محکمی را در قبال سنگسار گرفت.

آغداشلو همچنین با بازی در فصل چهارم سریال ?? که ایران را به تهدید تروریستی علیه آمریکا متهم می کرد، ایرانیان را به تروریست بودن متهم کرد و طی مصاحبه ای اعلام کرد: "همه مسلمانان تروریست نیستند اما متاسفانه همه تروریست ها مسلمان اند."

سایت ایرانیوم، شهره آغداشلو را اینگونه معرفی می کند: شهره آغداشلو، برنده جایزه اِمی، نخستین بازیگری است که به خاطر نقش اش در خانه شن و مه کاندیدای یک جایزه آکادمی شده است. آغداشلو که اخیرا در فیلم سنگسار ثریا نقش آفرینی کرده است، در تهران متولد و در آنجا در سن ?? سالگی تبدیل به ستاره سینما شد. در طی انقلاب اسلامی در ????، آغداشلو از ایران رهسپار انگلیس شد و سپس از آنجا به لس آنجلس آمد و در آنجا حرفه موفق بازیگری خود را ادامه داده است.

وی جایزه امی را به خاطر بازی در نقش همسر اول صدام گرفت.

آغداشلو در مصاحبه با بخش فارسی بی بی سی ، مردم ایران را اینگونه توصیف می کند: با کسانی که حاضر نیستند مقررات را رعایت بکنند، حاضر نیستند انساندوستانه با هم بحث و جدل داشته باشند نمی شود کار کرد. یا کشته می شوم یا باعث کشته شدن کس دیگری می شوم. تصمیم گرفتم بیرون بیایم، در یک منطقه دمکراتیک عمل بکنم تا هم کارم بتواند مثمر ثمر قرار بگیرد و هم اینکه بتوانم زنده باشم و ادامه بدهم.

او مثل هر مهاجر آمریکایی دیگری سوگند خورده است تا همواره از منافع آمریکا، حتی در مقابل سرزمین مادری اش ایران، دفاع کند.

موسسه کلاریون که از آغداشلو برای روایت مستند ضد ایرانی ایرانیوم بهره جسته است، قصد دارد ??روز دیگر این مستند را به نمایش عمومی درآورد.







  پیام رسان 

+ همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد

+ هر چیزی را پایانی است. و زمستان را، حتی اگر تمام شب هایش یلدا باشد!!!

+ مرا ترس از شب غمگین تنهائیست... که در آن... سوسوی صدها ستاره میدرخشد در کنار ماه ولی حتی یکی از این همه کوکب... برای بخت غمگین دل من نیست!!

+ بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود , ما راهمان جداست این ابرها تامی توانند ببارند ما چترمان خداست.

+ تا حالا دل کسی رو شکستی ؟ خودمو می بینم خودمو می شنفم تا هستم جهان ارثیه بابامه. سلاماش و همه عشقاش و همه ی درداش، تنهائیاش وقتی هم نبودم مال شما. اگه دوست داری با من ببین، یا بذار باهات ببینم با من بگو یا بذار باهات بگم سلامامونو، عشقامونو، دردامونو، تنهائیامونو ها؟

+ ایا واقعا سال 2012 اخر دنیاست؟

+ این ماشین احمدی نژاد که برای مزایده گذاشته



+ شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق. .رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

+ باور به نور و روشنایی است ، که شام تیره ،از دل شب یلدا جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد یلدایتان مبارک




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ