بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 157439
کل یادداشتها ها : 268
شهره آغداشلو که پیش از این در فیلم های ضد ایرانی ازجمله سنگسار ثریا میم و سریال ?? ایفای نقش کرده است، اینبار مستند ایرانیوم را که توسط صندوق کلاریون برای اثبات تهدید هسته ای ایران ساخت شده است، روایت می کند.
موسسه کلاریون که پیش از این مستند جهاد سوم، و اُبسشن (جنگ اسلام رادیکال با غرب) را ساخته بود، مستند جدید خود به نام "ایرانیوم" که نام آن از ایران + اورانیوم گرفته شده است، را با استفاده از شهره آغداشلو روایت می کند.
شهره آغداشلو ،راوی مستند ایرانیوم، در پی اجرای پروژه “ایران هراسی و اسلام هراسی”، پیش از این در فیلم های سنگسار ثریا میم ، سریال ?? ، خانه صدام و خانه ای از شن و مه ایفای نقش کرد. وی در مصاحبه ی اخیرش با شبکه بی بی سی، فیلم ثریا میم را الگویی برای جریان فشار جهانی بر سر پرونده سکینه آشتیانی توصیف کرد.
وی که قبل از بازیگری در آمریکا، می خواست خبرنگار و فعال حقوق زنان شود، پس از بازی در فیلم سنگسار ثریا میم، مواضع محکمی را در قبال سنگسار گرفت.
آغداشلو همچنین با بازی در فصل چهارم سریال ?? که ایران را به تهدید تروریستی علیه آمریکا متهم می کرد، ایرانیان را به تروریست بودن متهم کرد و طی مصاحبه ای اعلام کرد: "همه مسلمانان تروریست نیستند اما متاسفانه همه تروریست ها مسلمان اند."
سایت ایرانیوم، شهره آغداشلو را اینگونه معرفی می کند: شهره آغداشلو، برنده جایزه اِمی، نخستین بازیگری است که به خاطر نقش اش در خانه شن و مه کاندیدای یک جایزه آکادمی شده است. آغداشلو که اخیرا در فیلم سنگسار ثریا نقش آفرینی کرده است، در تهران متولد و در آنجا در سن ?? سالگی تبدیل به ستاره سینما شد. در طی انقلاب اسلامی در ????، آغداشلو از ایران رهسپار انگلیس شد و سپس از آنجا به لس آنجلس آمد و در آنجا حرفه موفق بازیگری خود را ادامه داده است.
وی جایزه امی را به خاطر بازی در نقش همسر اول صدام گرفت.
آغداشلو در مصاحبه با بخش فارسی بی بی سی ، مردم ایران را اینگونه توصیف می کند: با کسانی که حاضر نیستند مقررات را رعایت بکنند، حاضر نیستند انساندوستانه با هم بحث و جدل داشته باشند نمی شود کار کرد. یا کشته می شوم یا باعث کشته شدن کس دیگری می شوم. تصمیم گرفتم بیرون بیایم، در یک منطقه دمکراتیک عمل بکنم تا هم کارم بتواند مثمر ثمر قرار بگیرد و هم اینکه بتوانم زنده باشم و ادامه بدهم.
او مثل هر مهاجر آمریکایی دیگری سوگند خورده است تا همواره از منافع آمریکا، حتی در مقابل سرزمین مادری اش ایران، دفاع کند.
موسسه کلاریون که از آغداشلو برای روایت مستند ضد ایرانی ایرانیوم بهره جسته است، قصد دارد ??روز دیگر این مستند را به نمایش عمومی درآورد.
شهره آغداشلو که پیش از این در فیلم های ضد ایرانی ازجمله سنگسار ثریا میم و سریال ?? ایفای نقش کرده است، اینبار مستند ایرانیوم را که توسط صندوق کلاریون برای اثبات تهدید هسته ای ایران ساخت شده است، روایت می کند.
موسسه کلاریون که پیش از این مستند جهاد سوم، و اُبسشن (جنگ اسلام رادیکال با غرب) را ساخته بود، مستند جدید خود به نام "ایرانیوم" که نام آن از ایران + اورانیوم گرفته شده است، را با استفاده از شهره آغداشلو روایت می کند.
شهره آغداشلو ،راوی مستند ایرانیوم، در پی اجرای پروژه “ایران هراسی و اسلام هراسی”، پیش از این در فیلم های سنگسار ثریا میم ، سریال ?? ، خانه صدام و خانه ای از شن و مه ایفای نقش کرد. وی در مصاحبه ی اخیرش با شبکه بی بی سی، فیلم ثریا میم را الگویی برای جریان فشار جهانی بر سر پرونده سکینه آشتیانی توصیف کرد.
وی که قبل از بازیگری در آمریکا، می خواست خبرنگار و فعال حقوق زنان شود، پس از بازی در فیلم سنگسار ثریا میم، مواضع محکمی را در قبال سنگسار گرفت.
آغداشلو همچنین با بازی در فصل چهارم سریال ?? که ایران را به تهدید تروریستی علیه آمریکا متهم می کرد، ایرانیان را به تروریست بودن متهم کرد و طی مصاحبه ای اعلام کرد: "همه مسلمانان تروریست نیستند اما متاسفانه همه تروریست ها مسلمان اند."
سایت ایرانیوم، شهره آغداشلو را اینگونه معرفی می کند: شهره آغداشلو، برنده جایزه اِمی، نخستین بازیگری است که به خاطر نقش اش در خانه شن و مه کاندیدای یک جایزه آکادمی شده است. آغداشلو که اخیرا در فیلم سنگسار ثریا نقش آفرینی کرده است، در تهران متولد و در آنجا در سن ?? سالگی تبدیل به ستاره سینما شد. در طی انقلاب اسلامی در ????، آغداشلو از ایران رهسپار انگلیس شد و سپس از آنجا به لس آنجلس آمد و در آنجا حرفه موفق بازیگری خود را ادامه داده است.
وی جایزه امی را به خاطر بازی در نقش همسر اول صدام گرفت.
آغداشلو در مصاحبه با بخش فارسی بی بی سی ، مردم ایران را اینگونه توصیف می کند: با کسانی که حاضر نیستند مقررات را رعایت بکنند، حاضر نیستند انساندوستانه با هم بحث و جدل داشته باشند نمی شود کار کرد. یا کشته می شوم یا باعث کشته شدن کس دیگری می شوم. تصمیم گرفتم بیرون بیایم، در یک منطقه دمکراتیک عمل بکنم تا هم کارم بتواند مثمر ثمر قرار بگیرد و هم اینکه بتوانم زنده باشم و ادامه بدهم.
او مثل هر مهاجر آمریکایی دیگری سوگند خورده است تا همواره از منافع آمریکا، حتی در مقابل سرزمین مادری اش ایران، دفاع کند.
موسسه کلاریون که از آغداشلو برای روایت مستند ضد ایرانی ایرانیوم بهره جسته است، قصد دارد ??روز دیگر این مستند را به نمایش عمومی درآورد.
شهره آغداشلو که پیش از این در فیلم های ضد ایرانی ازجمله سنگسار ثریا میم و سریال ?? ایفای نقش کرده است، اینبار مستند ایرانیوم را که توسط صندوق کلاریون برای اثبات تهدید هسته ای ایران ساخت شده است، روایت می کند.
موسسه کلاریون که پیش از این مستند جهاد سوم، و اُبسشن (جنگ اسلام رادیکال با غرب) را ساخته بود، مستند جدید خود به نام "ایرانیوم" که نام آن از ایران + اورانیوم گرفته شده است، را با استفاده از شهره آغداشلو روایت می کند.
شهره آغداشلو ،راوی مستند ایرانیوم، در پی اجرای پروژه “ایران هراسی و اسلام هراسی”، پیش از این در فیلم های سنگسار ثریا میم ، سریال ?? ، خانه صدام و خانه ای از شن و مه ایفای نقش کرد. وی در مصاحبه ی اخیرش با شبکه بی بی سی، فیلم ثریا میم را الگویی برای جریان فشار جهانی بر سر پرونده سکینه آشتیانی توصیف کرد.
وی که قبل از بازیگری در آمریکا، می خواست خبرنگار و فعال حقوق زنان شود، پس از بازی در فیلم سنگسار ثریا میم، مواضع محکمی را در قبال سنگسار گرفت.
آغداشلو همچنین با بازی در فصل چهارم سریال ?? که ایران را به تهدید تروریستی علیه آمریکا متهم می کرد، ایرانیان را به تروریست بودن متهم کرد و طی مصاحبه ای اعلام کرد: "همه مسلمانان تروریست نیستند اما متاسفانه همه تروریست ها مسلمان اند."
سایت ایرانیوم، شهره آغداشلو را اینگونه معرفی می کند: شهره آغداشلو، برنده جایزه اِمی، نخستین بازیگری است که به خاطر نقش اش در خانه شن و مه کاندیدای یک جایزه آکادمی شده است. آغداشلو که اخیرا در فیلم سنگسار ثریا نقش آفرینی کرده است، در تهران متولد و در آنجا در سن ?? سالگی تبدیل به ستاره سینما شد. در طی انقلاب اسلامی در ????، آغداشلو از ایران رهسپار انگلیس شد و سپس از آنجا به لس آنجلس آمد و در آنجا حرفه موفق بازیگری خود را ادامه داده است.
وی جایزه امی را به خاطر بازی در نقش همسر اول صدام گرفت.
آغداشلو در مصاحبه با بخش فارسی بی بی سی ، مردم ایران را اینگونه توصیف می کند: با کسانی که حاضر نیستند مقررات را رعایت بکنند، حاضر نیستند انساندوستانه با هم بحث و جدل داشته باشند نمی شود کار کرد. یا کشته می شوم یا باعث کشته شدن کس دیگری می شوم. تصمیم گرفتم بیرون بیایم، در یک منطقه دمکراتیک عمل بکنم تا هم کارم بتواند مثمر ثمر قرار بگیرد و هم اینکه بتوانم زنده باشم و ادامه بدهم.
او مثل هر مهاجر آمریکایی دیگری سوگند خورده است تا همواره از منافع آمریکا، حتی در مقابل سرزمین مادری اش ایران، دفاع کند.
موسسه کلاریون که از آغداشلو برای روایت مستند ضد ایرانی ایرانیوم بهره جسته است، قصد دارد ??روز دیگر این مستند را به نمایش عمومی درآورد.
ناگفته احمدینژاد از تماس "خرابکار لندننشین " برای اخلال در "هدفمندی یارانهها "
احمدینژاد در دیدار خصوصی اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ناگفتهای را از تماس فرد لندن نشین برای اخلال در طرح هدفمندی یارانهها عنوان کرد.
، در پی برگزاری جلسه خصوصی شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با رئیس جمهور، جلال عباسیان مسئول واحد تشکیلات و امور شهرستانهای این اتحادیه گوشهای از حاشیههای این دیدار را به شرح ذیل بازگو کرد:
* بر خلاف عرف چنین جلساتی که شخصیت اصلی با تأخیر در جلسه حاضر می شود، در این جلسه دانشجویان بودند که با حدود بیست دقیقه تأخیر در جلسه حاضر شدند.
* با وجود اینکه جلسه در عصر پنجشنبه و روز تعطیل کاری برگزار میشد، اما رئیس جمهور به شدت مشغول کار و پیگیری امور مربوطه بود؛ به طوری که علیرغم روحیه شاد و سرزنده ایشان که هر از چندگاهی با دانشجویان به شوخی میپرداخت، اما خستگی از چهره ایشان به وضوح دیده میشد که بنا به گفته احمدینژاد، دلیلش جلسات متعدد و خسته کنندهای بود که رئیس جمهور از صبح در آنها شرکت کرده بود.
* اتاق برگزاری جلسه همان اتاق مشهور جلسات کاری احمدینژاد بود که به گفته خود ایشان، در این اتاق نزدیک به 300 جلسه و هفت هزار نفر ساعت کار تخصصی بر روی طرح هدفمند کردن یارانهها با حضور شخص وی انجام شده بود.
* در این جلسه علاوه بر 15 نفر از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان، فقط رئیس جمهور و مسئول تشریفات ریاست جمهوری حضور داشتند که این امر موجب صمیمیتر شدن فضای جلسه شده بود.
* احمدینژاد در این جلسه از دقت اعمال شده بر طرح هدفمندی یارانهها گفت و تصریح کرد: شخصاً آنقدر از گوشه و کنار کشور مطلع هستم که حتی از نرسیدن گاز مایع خانگی به برخی روستاهای لرستان نیز باخبرم و گاهی شخصاً پیگیر این امور هستم؛ مثلا خبر دادند کیفیت نان در برخی نقاط تهران افت محسوسی داشته است که در این مسأله وزیر و معاونش را مأمور بررسی کردیم.
* رئیس جمهور درباره اینکه دشمنان داخلی و خارجی برای کارشکنی و توطئه در هنگام آغاز طرح هدفمندی یارانهها برنامهریزیهای گستردهای کرده بودند، گفت: زمان اجرای طرح به گونهای انتخاب شد که به هیچ عنوان آمادگی تحرکات خرابکارانه را نداشته باشند. حتی فردی که چندی است در لندن ساکن شده در تماس با ایران نسبت به عدم اطلاع از زمان دقیق اجرای طرح گلایه کرده بود چرا که برنامه ریزیهایش را از دست رفته میدانست.
* وقتی بحث از اصولگرایان ناب و ناباب به میان آمد، احمدینژاد گفت: "بهتر است نام بعضی را اصولگرایان نایاب بگذاریم " که با خنده حضار روبرو شد. احمدینژاد درباره برخی کارشکنیها در روند اداره کشور نیز خاطرنشان کرد: متأسفانه افراد کارشکن در کشور به قدری هستند که سابقاً میتوانستیم صادرات نیروی کارشکن هم داشته باشیم. البته بحمدالله الآن کمتر شدهاند و تازه به مرز خودکفایی رسیدهایم که در این هنگام یکی از دانشجویان گفت: پس با توجه به توانمندی ایجاد شده، اکنون میتوانیم کارشکنان مملکت را هم هدفمند کنیم که سبب خنده مجدد حضار و رئیس جمهور شد.
* پس از چند دقیقه پرسش و پاسخ، جلسه با اذان مغرب به اتمام رسید و احمدینژاد به هر یک از دانشجویان یک تسبیح به یادگار اهدا کرد اما تسبیح دست خودش را هدیهای از طرف مبارزان فلسطینی برشمرد که باید به موزه ریاست جمهوری منتقل شود و پس از پذیرفتن انگشتر هدیه یکی از دانشجویان، آنرا بوسیده و دوباره به همان دانشجو اهدا کرد.
این روزها انتشار قطعه نمایشی طنزی از مهران مدیری که شبکه های ماهواره ای را به سخره گرفته، نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز سر و صدایی به پا کرده است!
در این میان باید عنوان کرد که هر چند نگاه ریزبینانه و خلاق مدیری و گروهش به عملکرد غیر اخلاقی و مضحک شبکه های ضد انقلابی، حرکت قابل توجهی بوده است؛ اما ذکر چند نکته ضروری است:
? با نگاهی اجمالی به این کار باید گفت که اگر چه این قطعه نمایشی به تمسخر شبکه های ضد انقلابی ماهواره ای می پردازد، اما مدیری در این اثر نیز مانند سایر آثارش، زیرکانه از فضای سیاست زده کشور استفاده کرده تا ضمن دور زدن خط قرمزهای اخلاقی و قانونی، حرفهایی درست را در قالب طنز و با هدف اولیه تمسخر شبکه های ماهواره ای به گونه ای که متأسفانه هنجارشکن است بیان نماید.
مدیری در این کار، برای اولین بار از واژه های غیر اخلاقی (فحش) به کرات و بی هیچ لکنتی استفاده می کند، که قطعاً شنیدن این واژه ها و دیدن برخی حرکات از سوی چهره محبوب مهران مدیری و تیمش نه تنها دور از شأن ایشان است، که می تواند زمینه ساز عادی شدن این اصطلاحات و واژه های بی ادبانه در میان جامعه باشد؛ ضمن اینکه قطعاً بسیاری از مخاطبان این کار نمایشی کودکان هستند!
همچنین مثلاً برای نشان دادن رقاص بودن مجری های لس آنجلسی لزومی دیده نمی شد که بازیگری نام آشنا چند دقیقه ای خود به مهیج ترین شکل ممکن و بی هیچ پرده پوشی و گوشه زنی به رقص در برابر ببنندگان مشغول شود!
? متأسفانه کارهای خلاقانه، هوشمندانه و خنده آور مدیری در کنار گروه های متغیر همکار با وی و در مجموعه های مختلفی چون: ساعت خوش، نقطه چین، پاورچین، شبهای برره، باغ مظفر و... در عین اقبال گسترده بینندگان، همواره درجه ای از هنجارشکنی نرم را در درون خود حفظ کرده است، که بعضاً هم توسط مردم و کارشناسان در زمان پخش این آثار گوشزد می شد. این هنجار شکنی های تدریجی در کارهای تلویزیونی، در برخی کارهای نمایش خانوادگی (لوح های فشرده که توسط مغازه ها با مجوز ارشاد توزیع می شوند.) همچون "فضانوردان" به اوج خود رسید و رفته رفته که نه، بلکه با سرعت فزاینده ای به سینمای طنز کشور رسوخ کرد!
البته بی انصافی است که تمام تقصیر، گردن مدیری بیافتد بلکه همکارانی چون عطاران، جواد رضویان و... که اکثراً روزی بازیگر کارهای مدیری بوده اند نیز در افتادن سینمای طنز به وضع سطحی و سبک فعلی نقش مؤثر داشته و دارند. وضع طنز و سینمای دل به هم زنش چنان بدریخت شد که حتی مهران مدیری که بالاخره به واسطه انجام پروژه های مداوم با تلویزیون جمهوری اسلامی، به رعایت نسبی برخی ضوابط و چارچوب ها عادت کرده بود، به نقد این وضعیت نامناسب پرداخت!
اما در کار آخر مهران مدیری (قطعه نمایشی درباره ماهواره) این هنجارشکنی در حدی است که اگر بخواهد پایه و اساس کارهای آتی سینمای طنز کشور شود، قاعدتاً حتی معاونت سینمایی آسانگیر فعلی نیز بعید است مجوز ساخت یا نمایشی برای آن صادر کند!
در این کار، درستی اصل پیام که مسخرگی بی حد و حصر ماهواره نشینان آن طرف آب را به تماشا می گذارد، ناخودآگاه، ما را از زشتی آنچه در کیفیت بیان اتفاق می افتد، غافل می کند و این خندیدن های غافلانه به خانواده ها هم سرایت می نماید و چندی بعد تأثیر بد آن را در حرکات موزون و رفتار ناموزون فرزندانمان نیز خواهیم دید.
? نویسنده "قهوه تلخ" بلافاصله بعد از انتشار این کار طی مصاحبه ای عنوان کرده است که این کلیپ ? سال پیش تولید شده و از نحوه انتشار آن بی اطلاع است! این در حالی است که بازیگران این قطعه نمایشی، بازیگران حال حاضر "قهوه تلخ" هستند، نه آثار ? سال پیش مهران مدیری. ضمن اینکه برخی اصطلاحاتی که در این کلیپ استفاده می شود مربوط به سریالی است که اخیراً روی آنتن شبکه سوم سیما بوده است (!) بنابراین در چنین شرایطی که این کلیپ باعث عصبانیت شبکه های ماهواره ای شده است، تکذیب آن کمی باعث تعجب است.
? شیوه های تبلیغی مهران مدیری و گروهش همیشه منحصر به فرد بوده است که این منحصر به فردی برای قهوه تلخ بیش از بقیه نمود داشته است. شاید دور از واقعیت نباشد که جمع شدن بازیگران قهوه تلخ در یک خلأ زمانی برای تولید کاری اینچنینی به رشد دوباره فروش "قهوه تلخ" کمک کند!
SuperJet-100
"میخاییل پاگاسیان" مدیر عامل کمپانی "سوخوی" در جریان نمایشگاه هوافضای 2007 مالزی به خبرنگاران اطلاع داد که جدول ساخت هواپیماها مسافربری سوخوی 2007 تا سال 2011 تنظیم شده است.پاگاسیان گفت: با قراردادهای حتمی که با کمپانی های روسی منعقد نمودیم تولیدات کارخانه طی سال های 2008-2009 به طور کامل و تقریبا به اندازه 50% از سال 2010 و تا اندازه ای برای سال 2011 تنظیم شده است.
در پاسخ به این سئوال که چه کسی اولین سفارش دهنده آسیایی هواپیمای جدید روسی است، پاگاسیان گفت: ما با کمپانی های اندونزیایی، ویتنامی و همچنین کمپانی هایی از هند، چین و مالزیایی همکاری نزدیکی داریم.
به گفته وی مسئله اصلی که در حین صادرات هواپیماهای سوخوی سوپرجت-100 به کشورهای آسیای جنوب شرقی باید آن را حل نمود، تشکیل مکانیزم های مالی فروش است. وی تاکید کرد: این مسئله زمانی اهمیت به خود می گیرد که صحبت فروش هواپیماهای غیر نظامی به میان می آید چرا که 75% از هواپیماهای غیر نظامی یا به صورت لیزینگ و یا با استفاده از روش های پیچیده مالی به فروش می رسن
داروینوپ نام روبوتی است که می تواند یک پلتفرم خاص برای توسعه دهندگان روباتیک محسوب شود. اینک نسل جدید این نوع روبات ها که امکان برنامه ریزی شدن دارند؛ در شرف عرضه به بازار هستند و اطلاعات جدیدی از آن ها منتشر شده است. یک کمپانی کره ای که در زمینه روبوتیک فعالیت می کند، نرم افزار لازم برای برنامه نویسی اپن سورس، بعلاوه راهنما و نقشه ساخت و ... را در دسترس قرار داده است. همچنین ربات های کاملا مونتاژ شده از این نوع را هم به فروش می رساند.
اما در مورد داروینوپ (DARwin-OP) باید بدانید که در کنفرانس جهانی ربات های انسان نما رونمایی شده بود. اگر از مشخصات سخت افزاری آن می پرسید؛ این ربات کوچک از یک پردازنده 1.6 گیگاهرتزی اتم اینتل استفاده می کند و یک حافظه4 گیگابایتی اس اس دی. استفاده از 2 گیگابایت رم و وای فای هم مزید بر علت شده اند تا سخت افزار این ربات در حد خوب و مناسبی باشد.
گفتیم کوچک، اما خیلی هم آن را کوچک حساب نکنید چون اگر آن را در بین ربات های انسان نما بررسی کنیم؛ می بینیم که با قد 17.9 اینچی، جزء ربات های بلند قد محسوب می گردد! داروینوپ با قیمت 9600 دلار برای دانشگاه ها ارسال می شود و البته قیمت خرده فروشی آن گران تر بوده و به 12000 دلار می رسد. با تمام این ها به نظر می رسد که این ربات می تواند با سخت افزار خوب و اپن سورس بودن، قیمت خود را توجیه کند.
اگر این ربات قابل برنامه ریزی، دست شما بود، چه کار هایی با آن می کردید؟ می توانید در بخش نظرات در مورد این موضوع صحبت کنید.
محققین انجمن بین المللی کشاورزی و غذا در ژاپن رباتی را طراحی کرده اند که می تواند در چیدن میوه توت فرنگی کمک کند.
عملکرد این ربات به گونه ای است که می تواند از میان توت فرنگی های آویزان به یک بوته، توت فرنگی رسیده و قرمز را مکان یابی کرده و آن را بچیند. ربات این کار را با کمک یک جفت دوربین سه بعد انجام می دهد. همچنین به کمک نرم افزاری رنگ آن را می سنجد و اگر محصول 80% قرمز شده باشد آن را برای چیدن انتخاب می کند.
این کار در نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد و توت فرنگی های رسیده و قرمز بعد از چیدن در صندوقی با نظم و ترتیب چیده می شوند. این ربات فعلا فقط توت فرنگی میچیند اما سخت افزار و نرم افزار این ربات قابل تعمیم برای چیدن دیگر میوه ها نیز هست. بنابراین در آینده یک ربات برداشت گر خواهیم داشت که قادر است از پس هر باغی بر بیاید.
چیدن هر توت فرنگی برای این ربات 9 ثانیه زمان می برد و می تواند زمان برداشت محصول را تا 40% کاهش دهد. این ربات فعلا در حال بررسی و آزمایش توسط کشاورزان است تا راندمان کاری آن با انسان در زمینه چیدن توت فرنگی مقایسه شود.
ربات ها کم کم در حال تبدیل شدن به رقیبان جدی برای انسان ها هستند. حالا آنها وارد حرفه بازیگری هم شده اند. این ربات قرار است در یک نمایشنامه ?? دقیقه ای نقش ربات انسان نمایی را بازی کند که کار نگهداری از یک دختر بیمار را انجام می دهد.
بازیگر نقش مقابل این ربات می گوید ایفای نقش در مقابل یک ربات برایم کمی غیرعادی است. چرا که ربات احساسات واقعی ندارد و صدا و برخی حرکات این ربات از یک اتاق کنترل هدایت می شود. اما کارگردان این نمایشنامه از داشتن یک ربات به عنوان بازیگر خوشحال است چون حالا کسی را دارد که نقش را دقیقا آن طوری که می خواهد اجرا کند.
ما هم به بازیگر نقش مقابل می گوییم کافی است چند سال صبر کند تا ربات نقش مقابل اش احساسات هم داشته باشد! در دنیای تکنولوژی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.