سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امید جوان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  امید صالحی نیا[30]
 

غمی هزاران ساله در سینه ام خفته ست اندیشه ها در هجوم تاریکی فرو رفته ست

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 155823
کل یادداشتها ها : 268

   موسیقی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 89/10/16 ساعت 6:13 ع توسط امید صالحی نیا


اگر آقای آسیموف آزمایشی را که در آزمایشگاه روبوتیک اسلوانیا در حال انجام است می دید، بدون شک وحشت زده می شد! در اینجا ربات قدرتمندی داریم که بارها و بارها به دست انسان ضربه وارد می کند. ضربه هایی ملایم و بدون درد تا ضرباتی با دردی تحمل ناپذیر محصول فعالیت این ربات هستند. به نظر می رسد که قانون اول روبوتیک آقای آسیموف کاملا زیر سوال رفته است: «یک ربات نمی تواند هیچ آسیبی به یک انسان برساند»

 

Borut Povše از دانشگاه Ljubljana طی یک طرح تحقیقاتی ? نفر از هم دانشکده ای هایش را متقاعد کرد تا دست شان را در اختیار یک ربات صنعتی قدرتمند قرار دهند، تا با اندازه گیری ضربات آن،آستانه درد برخوردهای انسان?-?ربات را اندازه گیری کند?.? او دلیل این آزمایشات را تجربی کردن قوانین آسیموف می داند، تا صنعت رباتیک در آینده هم بتواند به این قوانین پای بند بماند?.?

 

او می گوید:«حتی ربات هایی که طبق قوانین آسیموف تولید می شوند، ممکن است به طور اتفاقی با انسان برخورد داشته باشند. ما می خواهیم مطمئن شویم که درصورت وقوع تصادم، این برخورد بیش از حد قوی نباشد. ما می خواهیم در اولین مرحله محدودیت های سرعت و بازه حرکتی مناسبی برای ربات ها تعریف کنیم و همچنین شکل و اندازه ابزارهای کاری آنها را به گونه ای تعیین کنیم که بدون خطر بتوانند با انسان در تعامل باشند و کار کنند»

 

آنها برای آزمایش های شان از یک ربات کوچک خط تولید استفاده می کنند که توسط شرکت اپسون ساخته شده و در کارخانه ها برای سر هم کردن قطعات وسایل الکتریکی و الکترونیکی مانند قهوه جوش به کار می رود. آنها این بازوی رباتی را به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که محل قرار گیری دست داوطلب را پیدا کرده و به بازوی او ضربه بزند. هر یک از داوطلبان توسط بازوی رباتی که به دو ابزار با نوک گرد و نوک تقریبا تیز مجهز شده، ?? ضربه را نوش جان می کند.

 

آنگاه از داوطلبان خواسته می شود که ضربات هر یک از سرهای ربات را در یکی از این دسته ها طبقه بندی کنند: بدون درد، ملایم، متوسط، مهیب و تحمل ناپذیر. البته Povše که خودش اول از همه ربات را آزمایش کرده می گوید ضربات معمولا از ملایم تا متوسط هستند. آنها همچنین برای تست ضربات بسیار شدید از یک دست مصنوعی هم استفاده کرده اند.

 

در نهایت ایده اصلی این است که یک ربات هنگامی که حضور یک انسان را احساس می کند باید سرعت و دامنه حرکتی اش را به قدری کاهش دهد که در صورت تصادم آسبیی به اشخاص وارد نگردد.



  



نوشته شده در تاریخ 89/10/16 ساعت 5:57 ع توسط امید صالحی نیا


دل خواب    

چشم تو و خورشید جهانتاب کجا؟        یاد رخ دلــــــــدار و دل خواب کجا؟    

با این تن خاکى، ملکوتى نشوى          اى دوست تراب و ربّ الاَرباب کجا؟    

 

درِ وصل    

اى دوست، ببین حال دل زار مرا       ویـن جانِ بلا دیده بیمار مرا

تا کى درِ وصلِ خود به رویم بندى؟     جانا، مپسند دیگر آزار مرا

 

طفل طریق

 اى پیـــرطـــــــــریق، دستگیرى فرما!      طفلیم در این طریق پیرى فرما

فرسوده شدیم و ره به جایى نرسید       یارا، تو درین راه امیرى فــــرما!

 

باده اَلَست

هشیارى من بگیر و مستم بنما             سر مست ز بـــــــاده الستم بنما

بر نیستیم فزون کن، از راه کَرم              در دیده خود هر آنچه هستم، بنما

 

هیهات

 فاطى تو و ره به کوى دلبر؟ هیهات!          نظّاره گرىِّ روى دلبــــــر؟ هیهات!

این راه، رهى نیست که پیمایى تو          جبریل در آن فکنده شهپر، هیهات!

 

جمهورى اسلامى

جمهورى اسلامى ما جـــــاوید است          دشمن ز حیات خویشتن، نومید است

آن روز که عالم ز ستمگر خالى است         ما را و همه ستمکشان را عید اس

 

فریاد

از درد دلم، بجز تو کى با خبر است؟          یا با من دیوانه که در بام و در است؟

طغیان درون را به که بتوانـــم گفت؟           فریاد نهان را به دل کى اثر است؟

چراغ فطرت

فاطى که به قول خویش، اهل نظر است      در فلسفه کوششش بسى بیشتر است

باشد که به خــــــود آید و بیـــــدار شود        دانـــــد که چـــراغ فطرتش در خطر است

 

فریاد ز من

اى پیر، هواى خانقاهم هوس است            طاعت نکند سود، گناهم هوس است

یاران همه سوى کعبه، کردند رحیل             فریاد ز من، گناهگاهم هوس است!

 

جمهورى ما

 جمهورى ما نشانگر اسلام است                افکارِ پـــلیدِ فتنه جـــویان، خـــام است

ملّت به ره خویش جلو مى‏تازد                  صدام به دست خویش در صد دام است



  



نوشته شده در تاریخ 89/10/15 ساعت 6:1 ع توسط امید صالحی نیا


یک پایگاه خبری سوئیسی:
دعوت از کشورهای جهان نشانه "حسن نیت " ایران است

 یک پایگاه خبری سوئیسی دعوت ایران از کشورهای جهان برای بازدید از تأسیسات هسته‌ای این کشور را نشانه "حسن نیت " ایران پیش از آغاز مذاکرات استانبول دانست.


به دنبال دعوت ایران از کشورهای جهان برای بازدید از سایت‌های هسته‌ای این کشور، پایگاه خبری سوئیسی "TSR " در گزارشی در این خصوص نوشت: ایران روز گذشته به نشانه خوش‌ نیتی پیش از مذاکرات استانبول، از دیپلمات‌های بسیاری از کشورها از جمله چین، روسیه، مصر، گروه کشورهای عدم تعهد در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، کوبا، اعضای اتحادیه عرب در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مجارستان که اکنون ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، دعوت کرد تا برای بازدید از تأسیسات هسته‌ای آن، طی روزهای 15 و 16 ژانویه (25 و 26 دی) به این کشور سفر کنند.

این پایگاه خبری افزود: اقدام ایران در دعوت از کشورهای جهان برای بازدید از تأسیسات هسته‌ای این کشور، به نشانه "خوش‌نیتی " و حسن نیت این کشور پیش از آغاز مذاکرات اواخر ژانویه با قدرت‌های بزرگ در استانبول ترکیه صورت گرفته است.

TSR در ادامه نوشت: ایران در این اقدام که به نشانه اثبات خوش‌نیتی خود انجام داده، از آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس دعوت به عمل نیاورده و این در حالی است که واشنگتن با هدف کم اهمیت جلوه دادن این اقدام تهران که به منظور اعتمادسازی بیشتر در خصوص عدم انحراف در برنامه هسته‌ای این کشور صورت می‌گیرد، مدعی شده که اقدام تهران جایگزین مسئولیت‌های ایران نیست.

ایران تاکنون تحت چندین دوره تحریم شورای امنیت سازمان ملل قرار داشته است اما این تحریم‌ها نتوانسته نگرش و رویکرد تهران در خصوص برنامه هسته‌ای‌اش را تغییر دهد و این کشور را از تلاش‌ها برای دستیابی به انرژی صلح‌امیز هسته‌ای بازدارد.

غرب مدعی آن است که جمهوری اسلامی ایران مخفیانه در تلاش برای تجهیز به سلاح اتمی است و این در حالی است که مقامات کشورمان بارها اعلام کرده‌اند، ماهیت برنامه هسته‌ای ایران کاملا غیرنظامی بوده و قصد تهران از پیگیری برنامه هسته‌ای خود صرفا استفاده‌های غیرنظامی و صلح آمیز است.

علاوه بر این، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز بارها در گزارش‌های خود بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران و تطابق کامل آن با توافقات بین‌المللی تأکید کرده است.

این در حالی است که ایالات متحده آمریکا به تنهایی بیش از 9 هزار سلاح‌ اتمی در اختیار دارد و تنها کشوری است که از این سلاح علیه بشریت استفاده کرده است.



  



نوشته شده در تاریخ 89/10/15 ساعت 6:0 ع توسط امید صالحی نیا


 
واکنش فرانسه به تور هسته‌ای ایران

 اقدام ایران در دعوت از برخی کشورها به غیر از آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس برای بازدید از سایت‌های هسته‌ای، واکنش پاریس را به دنبال داشت.


، به دنبال دعوت ایران از برخی کشورهای جهان برای بازدید از تأسیسات هسته‌ای این کشور، "کریستین فاژ " سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه روز گذشته در واکنش به عدم دعوت پاریس از سوی ایران برای این بازدید در ادعایی اعلام کرد: «فرانسه از ایران می‌خواهد که همکاری خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را تقویت کند و به پرسش‌های مطرح شده از سوی این نهاد در گزارش‌های خود پاسخ دهد.»

ادعای فرانسه در حالی صورت می‌گیرد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش اخیر خود اعلام کرد که بر اساس نتایج آزمایش نمونه‌های محیطی بدست در تأسیسات غنی‌سازی آزمایشی سوخت و سایر فعالیت‌های راستی‌آزمایی، تاسیسات هسته ای ایران همانگونه که توسط این کشور در پرسشنامه اطلاعات طراحی اعلام شده بود، فعالیت کرده‌اند و بر نبود انحراف در فعالیتهای هسته‌ای تهران تاکید کرد.

این سخنگو در ادامه درباره دعوت مقامات ایرانی از کارشناسان بین‌المللی برای شرکت در تور هسته‌ای ایران گفت: «ما از این دعوت مطلع شده‌ایم اما برای بازدید دعوت نشده‌ایم.»

وی مدعی شد: «فرانسه معتقد است که بازدید و بازرسی تأسیسات هسته‌ای ایران وظیفه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و از این کشور می‌خواهیم بمنظور رفع نگرانی‌های جامعه بین‌الملل درباره فرجام برنامه هسته‌ای خود، همکاری‌هایش را با آژانس تقویت کند.»

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در پایان گفت: «آنچه ما و شرکایمان در گروه 1+5 بر ان تأکید داریم این است که آژانس بتواند آزادانه در ایران فعالیت کند و بازرسان آن بتوانند وظیفه و کار خود را بدون هرگونه مانع انجام دهند.»

ایران تاکنون تحت چندین دوره تحریم شورای امنیت سازمان ملل قرار داشته است اما این تحریم‌ها نتوانسته نگرش و رویکرد تهران در خصوص برنامه هسته‌ای‌اش را تغییر دهد و این کشور را از تلاش‌ها برای دستیابی به انرژی صلح‌امیز هسته‌ای بازدارد.

غرب مدعی آن است که جمهوری اسلامی ایران مخفیانه در تلاش برای تجهیز به سلاح اتمی است و این در حالی است که مقامات کشورمان بارها اعلام کرده‌اند، ماهیت برنامه هسته‌ای ایران کاملا غیرنظامی بوده و قصد تهران از پیگیری برنامه هسته‌ای خود صرفا استفاده‌های غیرنظامی و صلح آمیز است.

همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز بارها در گزارش‌های خود بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران و تطابق کامل آن با توافقات بین‌المللی تأکید کرده است.
این در حالی است که ایالات متحده آمریکا به تنهایی بیش از 9 هزار سلاح‌ اتمی در اختیار دارد و تنها کشوری است که از این سلاح علیه بشریت استفاده کرده است.



  



نوشته شده در تاریخ 89/10/14 ساعت 12:28 ع توسط امید صالحی نیا


روزی یک مرد ثروتمند ،

پسر بچه کوچکش را به یک ده برد تا به او نشان دهد مردمی که در آن جا زندگی می کنند ،

چقدر فقیر هستند.

آنها یک روز یک شب را در خانه محقر یک روستایی به سر بردند.

در راه بازگشت و در پایان سفر ، مرد از پسرش پرسید :

نظرت درباره مسافرتمان چه بود؟

پسر پاسخ داد: عالی بود پدر …

پدر پرسید: آیا به زندگی آنها توجه کردی؟

پسر پاسخ داد: فکر کنم.

پدر پرسید : چه چیز از این سفر یاد گرفتی؟

پسر کمی اندیشید و بعد به آرامی گفت :

فهمیدم که ما در خانه ، یک سگ داریم و آنها ? تا .

ما در حیاط مان فانوس های تزیینی داریم و آنها ستارگان را دارند.

حیاط ما به دیوارهایش محدود می شود اما باغ آنها بی نهایت است.

در پایان حرف های پسر زبان مرد بند آمده بود ،

پسر اضافه کرد:

متشکرم پدر که به من نشان دادی ما واقعا چقدر فقیر هستیم…



  



نوشته شده در تاریخ 89/10/13 ساعت 11:30 ص توسط امید صالحی نیا


غیبت بزرگان، خستگی و غرور

 نویسنده آس اسپانیا در گزارشی از دیدار بارسلونا و لوانته از هفته هفدهم، غیبت بزرگان، خستگی و غرور را از علل اصلی افت بارسلونا دانست.


 مانوئل استبان علل افت بارسلونا را اینگونه توصیف می‌کند: مسلم است که بارسا پس از پیروزی برابر حریف خود آن هم پس از تعطیلات زمستانی کار بزرگی انجام داده و از دیگاه حرفه‌ای کسب 3 امتیاز خانگی پس از تعطیلات هرگز شایسته نقد منفی یا سیاه‌نمایی نیست اما هواداران بارسلونا در نیوکمپ نیز تصدق می‌کنند که بارسلونا مثل همیشه بازی نمی‌کرد و اشتباهات فردی از بازیکنانی چون چاوی، اینیستا، کرکیچ و داوید ویا کم‌کم برای تماشاگران متعصب این تیم آزاردهنده شده بود.
غیبت بزرگانی چون مسی و پویول بدون تردید در این فرایند تاثیرگذار بود و خستگی ناشی از تمرینات فشرده پس از تعطیلات زمستانی به وضوح قابل ردیابی بود.
در ادامه این گزارش آمده است: لوانته در آخرین روزهای سال 2010 مقابل رئال مادرید تن به شکست 8 بر صفر داده بود و مصاحبه گواردیولا مبتنی بر این مسئله که شاید نتوانیم این تیم را 8 بر صفر شکست دهیم، کاملا نشان از غرور نفوذ کرده در کادر فنی و بازیکنان بارسلونا داشت.
بارسلونا با سیستم 4-3-3 وارد میدان شد اما تاکتیک‌های همیشگی گواردیولا هرگز اجرا نشدند و خبری از تیکی‌تاکا حتی برای چند دقیقه نبود.
بارسلونا با پیروزی دو بر یک برابر لوانته صدرنشینی خود را تمدید کرد.



  



نوشته شده در تاریخ 89/10/13 ساعت 11:26 ص توسط امید صالحی نیا


یارانه دارو حذف نمی‌شود‌‌

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به تأثیرات اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در ارائه خدمات بیمارستانی، گفت: حذف یارانه داروها در این قانون لحاظ نشده لذا عرضه دارو با همان روال قبلی خواهد بود.


حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو در خصوص نحوه حذف یارانه داروها در غالب اجرای قانون هدفمندشدن یارانه‌ها، گفت: در روند تصویب قانون هدفمندشدن یارانه‌ها، نمایندگان مجلس حذف یارانه‌ داروها را از قانون حذف کردند لذا در طول اجرای این قانون نه تنها یارنه داروها حذف نمی‌شود، بلکه فروش داروها با یارانه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: قرار است‌ دولت ‌بر اساس قانون 20 درصد از درآمد حاصل از هدفمند‌شدن یارانه‌ها را بنا بر نیاز، بین وزارتخانه‌ها تقسیم کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: از 20 درصدی که متعلق به دولت، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های تابعه است، باید سهم قابل توجهی به وزارت بهداشت، آموزش و پرورش و وزارت دفاع اختصاص یابد.

* هدفمندشدن یارانه‌ها در ارائه خدمات بیمارستانی تاثیرگذار است

شهریاری اضافه کرد: با هدفمند‌شدن یارانه‌ها حداقل 2 هزار میلیارد تومان بار اضافی بر دوش حوزه بهداشت و درمان کشور اضافه خواهد شد که دولت باید این میزان را از آن 20 درصد جبران کند.

وی خاطرنشان کرد: هدفمندشدن یارانه‌ها در ارائه خدمات بیمارستانی هم تاثیرگذار است چرا‌که بیمارستان‌ها نیز هزینه‌های برق، گاز، مواد غذایی، دستمزد پرسنل و ... را پرداخت می‌کنند، اگر در این روند پیش‌بینی‌ها دقیق نباشد، در حوزه سلامت مشکل‌ ایجاد خواهد شد.



  



نوشته شده در تاریخ 89/10/13 ساعت 11:23 ص توسط امید صالحی نیا


زنجیره توان دفاعی نیروی دریایی ارتش تکمیل شد

0
تحویل موشک‌های کروز جدید به نیروی دریایی ارتش

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: طراحی و ساخت انواع سایت ساحلی پرتاب موشک‌های برد بلند و متوسط کروز دریایی در دستور کار سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع قرار گرفت.


به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سامانه‌های ساحلی جدید موشکی کروز دریایی با حضور سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر حبییب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، به یگان‌های عملیات نیروی دریایی ارتش تحویل داده شد.

سردار وحیدی در مراسم تحویل سامانه‌های ساحلی جدید موشکی کروز دریایی به یگان‌های عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به گستره وسیع مرزهای دریایی و لزوم حفظ و حراست از آن توسط نیروی دریایی ارتش و سپاه، گفت: طراحی و ساخت انواع سایت ساحلی پرتاب موشک‌های برد بلند و متوسط کروز دریایی در دستور کار سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع قرار گرفت که پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شد و امروز بخشی از دستاوردهای این اقدام مهم را شاهد هستیم.

وحیدی در ادامه تصریح کرد: این سایت‌ها در سه نوع سایت سبک، سایت خوداتکا و سایت گسترده شامل سیستم‌های کشف هدف، سکوهای پرتاب موشک و سیستم‌های راداری هدایت موشک است که همه مراحل طراحی و ساخت آن به دست متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع دریایی صورت گرفته است.

وزیر دفاع ادامه داد: با استقرار این سایت‌ها در خطوط ساحلی، امکان کشف، شناسایی و انهدام چند هدف از طریق کنترل فرماندهی واحد فراهم خواهد شد.

وزیر دفاع در پایان اظهار داشت: بی تردید بکارگیری این سایت، علاوه بر افزایش توان دفاع دریایی نقش مهمی در تأمین امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت.

در این مراسم همچنین امیر دریادار حبییب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز تصریح کرد: امروز با تحویل گیری این تجهزات مدرن، مهم و با توان، قدرت و دقت بالا، گام بلندی در اجرای فرمان مقام معظم فرماندهی کل قوا برداشته شد.

وی ادامه داد: با انتقال و بکارگیری این سامانه های مدرن، می توانیم در ایفای ماموریت خطیری که بر عهده نیروی دریایی ارتش است، زنجیره توان دفاعی خود را در دفاع از حریم مرزهای آبی کشور تکمیل کنیم.

سیاری در پایان افزود: نیروی دریایی ارتش در حوزه‌های زیرسطحی، هواناو، سطحی و ساحلی، از توانمندی بالایی برخوردار است.



  



نوشته شده در تاریخ 89/10/12 ساعت 1:13 ع توسط امید صالحی نیا


0               3                                                                                                                                                                    4

1

2



  



نوشته شده در تاریخ 89/10/12 ساعت 12:59 ع توسط امید صالحی نیا


می گویند سال 2012، آبستن یک اتفاق خارق العاده در کره زمین است ؛ البته هنوز هیچ کس از ماهیت واقعی آن خبری ندارد اما هر چه هست ، خبرهای موجود درباره این سال ، اصلا خوشایند نیست. این را ، هم پیشگویان و منجمان قوم مایا می گویند و هم دانشمندان ناسا.

در هشدار ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است که میلیونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند.

ناسا در هشداری اعلام کرد که یک توفان خورشیدی که در سال 2012 به زمین می رسد موجب خواهد شد که برق تمام دنیا خاموش شود.

 

 در هشدار ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است که میلیونها نفر در سال 2012بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند.

از ماه دسامبر فعالیت خورشید به آهستگی روبه افزایش می رود. نیروی مغناطیسی این ستاره هر 10 سال یکبار به نقطه ای می رسد که در آن پیک پدیده های فورانهای خورشیدی و پرتاب تاجهای خورشیدی بزرگ مشاهده می شود. این پدیده ها منجر به آزاد شدن میزان زیادی انرژی و تشعشعات می شود. این فورانها می تواند به زمین نیز برسد و منجر به ایجاد توفانهای ژئومغناطیسی زمین شود.
ستاره شناسان این پدیده ها را از سال  رصد کرده اند. در آن زمان یک توفان ژئومغناطیسی ویژه در خطوط تلگراف اروپا و آمریکا اختلال ایجاد کرد. در ماه می  توفان دیگری بسیاری از خطوط برق و تلفن را در دو سر اقیانوس اطلس خارج از استفاده کرد.

در گزارش  صفحه ای ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است: “انرژی برق کلید فناوری جامعه مدرن امروزی است و تمام زیرساختها و سرویسها به آن وابسته هستند. اگر توفان سال امروز اتفاق بیفتد به طور حتم خسارتهای اجتماعی و اقتصادی وسیعی برجای خواهد گذاشت.”

به گفته دانشمندان ناسا، پیک بعدی این توفانهای خورشیدی بین سالهای 2012 و 2013خواهد بود که جامعه علمی هنوز بر سر شدت فعالیت خورشید در این دوره جدید به توافق نرسیده اند.

در 2012چه بر سر ما خواهد آمد؟

ظاهراً، در 21 دسامبر سال 2012 تحل عظیمی در جهان رخ خواهد داد به طوری که بخش بزرگی از نوع بشری نابود خواهند شد.
یا به عبارتی آخرالزمان فرا خواهد رسید.

اکنون شما 2 سال فرصت دارید که از زندگی لذت ببرید…!! این خبری است که در تیتر اخبار بسیاری از کشورها قرار دارد

مایاها قومی بودند که چند هزار سال پیش تو مناطق آمریکای مرکزی زندگی می کردند، البته الان هم از قوم اونها بازماندگانی وجود دارن. حتما معبد زیر رو که متعلق به مایا هست رو دیدید.

1


قبل از اینکه وارد مقوله پیش گویی اصلی مایا بشم باید توضیحاتی راجع به قدرت و تمدن این قوم براتون بنویسم.

مایا! قومی که هزاران سال پیش معبد و هرمی که در بالا مشاهده می کنید رو با 365 پله ساخته! به تعداد روزهای سال.

مایا تمامی خسوف ها و کسوف ها را دقیقا تا سال ثبت کرده و همشون طبق برنامه دارن اتفاق می افتن، مایا چندین هزار سال پیش عدد یک میلیون رو کشف کرده بود، مایا هزاران سال پش تو معابدش تصاویری از سفینه ها و فضانوردان رو روی سنگ ثبت کردن!


مایا آن زمان حتی تعداد روزهای هر سال کره ماه رو که گمونم  روز هست محاسبه کرده بود. مایا ها از اورانوس و نپتون اطلاع داشتند، تقویم مایا برای ??? میلیون سال استخراج شده است، سال خورشید و زهره را تا چهار رقم اعشار محاسبه کرده اند.

همه اینها رو به دو دلیل اشاره کردم یکیش اینکه بگم مایا چقدر قدرت محاسباتی و علمی داشته و دوم رو هم تو پی نوشت ها خواهید خوند. حالا بریم سر اصل مطلب، پیشگویی!

پیشگویی می گه: تو 21دسامبر سال2012 زندگی روی کره زمین وارد یک دوره جدید می شه. تو چند تا سایت خوندم که این دوره جدید پر از صلح و عشق و آرامش و پیشرفت هست. (مصداق حرف یکی از سیاستمداران آمریکایی که پایان بحران مالی آمریکا رو صلح و آرامش تو دنیا می دونست).


حالا چند تا نظریه دیگه هم هستند که به تفضیل روشون بحث می کنم. یکی از استادان دانشگاه هم اطلاعاتی در این مورد داشت، جالبه که گفت ما به ناسا یه ایمیل فرستادیم و پرسیدیم که آیا سال 2012 اتفاقی تو کهکشان خواهد افتاد؟ ناسا پاسخ داده بود که نارسایی هایی مشاهده می شن ولی نمی تونیم تائید کنیم که این اختلالات آسیبی به زمین می رسونن یا نه!

مایاها معتقد بودند که زمین از 5 دوره تشکیل شده، پایان هر دوره یه اتفاق خیلی بد می افته و دوره جدید شروع می شه. جالب اینجاست که 2012پایان دوره پنجم هست! و ما وارد دوره ششم خواهیم شد، گفته می شه تمدن حاضر از بین خواهد رفت تا دوره ششم شروع بشه


این کدها درخود قسمتها وقسمتهای زیادی را در مورد یک اتفاق هراسناک خورشیدی درسال2012بیان میکند دانشمندان متفق النظر هستند که هر سال یا بیشتر شعله های خورشیدزبانه می کشند و منظومه شمسی را تحت تاثیر خود قرار میدهند.

تئوری میگوید که درسال 2012 یک شهاب سنگ باعث انفجار خورشیدی میشود که باعث سوزاندن کره ی زمین میشود.

دو مطلب جالب: یکی اینکه مایا حتی زمان سقوط قوم خودشون رو پیشبینی کرده بودند و عجیب تر از همه: جنگهای جهانی رو هم پیش بینی کرده بودند!

البته دقت کنید که اتمام دنیا به این معنی نیست که همه چیز از بین می ره، حتما شروعی خواهد بود، برای دوره ششم و هنوز مطمئن نیستیم که این دوره چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد.

همین حس کنجکاوی خیلی از مردم و دانشمندان را برانگیخته است که چرا تقویم مایان ها در روز ذکر شده تمام می شود.
آیا روز 21دسامبر سال 2012 روزی است که جهان به پایان می رسد یا اینکه آغاز دوره ای جدید است؟ آیا به پایان رسیدن تقویم مایان ها را می توان نشانه ای دانست بر وقوع یک اتفاق خاص در جهان؟شاید هم …… به هر حال باید صبر کرد.

 



  




  پیام رسان 

+ همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد

+ هر چیزی را پایانی است. و زمستان را، حتی اگر تمام شب هایش یلدا باشد!!!

+ مرا ترس از شب غمگین تنهائیست... که در آن... سوسوی صدها ستاره میدرخشد در کنار ماه ولی حتی یکی از این همه کوکب... برای بخت غمگین دل من نیست!!

+ بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود , ما راهمان جداست این ابرها تامی توانند ببارند ما چترمان خداست.

+ تا حالا دل کسی رو شکستی ؟ خودمو می بینم خودمو می شنفم تا هستم جهان ارثیه بابامه. سلاماش و همه عشقاش و همه ی درداش، تنهائیاش وقتی هم نبودم مال شما. اگه دوست داری با من ببین، یا بذار باهات ببینم با من بگو یا بذار باهات بگم سلامامونو، عشقامونو، دردامونو، تنهائیامونو ها؟

+ ایا واقعا سال 2012 اخر دنیاست؟

+ این ماشین احمدی نژاد که برای مزایده گذاشته



+ شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق. .رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

+ باور به نور و روشنایی است ، که شام تیره ،از دل شب یلدا جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد یلدایتان مبارک




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ